پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
ایران نت چک آپ، دستاورد فناورانه شرکت ارتاک توسعه

ایران نت چک آپ، دستاورد فناورانه شرکت ارتاک توسعه

- 1402/09/13

شرکت شبکه ارتباطات ارتاک توسعه، در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان، از ایران نت چک آپ، دستاورد فناورانه خود، رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، شرکت شبکه ارتباطات ارتاک توسعه، معروف به مشهدهاست، با بیش از دو دهه تجربه و ارائه بیش از هشتاد خدمت و محصول، اخیراً از ایران نت چک آپ، دستاورد فناورانه خود در بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رونمایی کرد.

  کارشناس شرکت ارتاک توسعه در ادامه افزود: این محصول با هدف فراهم کردن دید واقعی از نقاط مختلف ایران و تضمین بالاترین استانداردهای کیفیت و اطمینان طراحی شده که قادر است به‌طور مداوم کیفیت اتصال اینترنت را از طریق بررسی با تمامی سرویس‌دهندگان اینترنت مانند ایرانسل، همراه اول، مخابرات و دیگر شرکت ها فراهم کند. 

 وی افزود: ایران نت چک آپ، با اجرای تست‌های فنی مانند ping، traceroute و speedtest، و با استفاده از رابط کاربری ساده و قدرتمند خود، به کاربران این اطمینان را می‌دهد که وبسایت‌های خود را همواره در دسترس و در بالاترین سطح عملکرد قرار دهند، این محصول با پشتیبانی از پارک علم و فناوری خراسان و بهره‌گیری از زیرساخت‌های پیشرفته مشهدهاست، تجربه‌ای بی‌وقفه و راحت از اینترنت را برای کاربران ایرانی به ارمغان می‌آورد.


دانلود پیوست خبر سعیدی مقدم سعیدی مقدم
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.